Nasza kadra

Kadrę nauczycielską tworzą doświadczeni wychowawcy, którzy dostosowują metody pracy do potrzeb i możliwości każdego ucznia, wspomagając tym samym jego rozwój.
Nauczyciele pracujący w naszej szkole:
- zachęcają do działania i współpracy,
- rozbudzają kreatywność i ciekawość świata,
- doceniają każde, nawet najmniejsze osiągnięcie,
- uczą wrażliwości, kultury bycia na co dzień,
- wskazują właściwe wzory zachowań i dają dobry przykład.
Katarzyna Kurzac – Dyrektor placówki

Pasję do pracy w szkole zaszczepili mi moi rodzice, którzy byli nauczycielami fizyki i matematyki. Uczeniem dzieci zajmuję się od ponad 20 lat będąc nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, pedagogiem specjalnym i terapeutą. Wykorzystując te doświadczenia stworzyłam mój pierwszy autorski program wspierania rozwoju dziecka z wykorzystaniem terapii behawioralnej. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego dziecka mogłam rozwijać ich ukryte talenty i możliwości.
Posiadam również wysokie umiejętności komunikacji z dziećmi, młodzieżą, a także rodzicami i nauczycielami, które pozwoliły mi uzyskać tytuł mediatora konfliktów szkolnych i rówieśniczych. Umiejętności te często wykorzystuję w codziennej pracy dyrektora.
Moją wielką pasją są podróże po krajach europejskich i właśnie podczas tych podróży zrodził się pomysł napisania programu edukacji europejskiej dla klas 0-3, który z sukcesem realizuję.
Jestem osobą kreatywną i twórczą, gotową do poznawania nowych, ciekawych osób.
Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą dwójki już dorosłych dzieci oraz wielką pasjonatką spacerów z moimi cudownymi psami.
Paulina Koczwara – sekretarz
Od 13 lat jestem pracownikiem administracyjnym. Przez ostatnie 5 lat zajmowałam się prowadzeniem sekretariatu w niepublicznej szkole podstawowej i gimnazjum. Sekretariat to miejsce, w którym czuję się swobodnie, a praca z dziećmi sprawia mi wiele satysfakcji.
Ukończyłam administrację na Wyższej Szkole Administracyjno-Społecznej w Warszawie.
Prywatnie jestem miłośniczką czytania książek, wycieczek (w tym rowerowych) i pisania limeryków, a także gotowania.
Agnieszka Maksymowicz – gospodarz szkoły

Doświadczenie zawodowe zdobywałam najpierw w przedszkolu, a potem w Międzynarodowej Szkole Podstawowej Argonaut. Praca w szkole to spełnienie moich marzeń, ponieważ kocham pracę z dziećmi. Dokładam wszelkich starań, aby szkoła była miejscem bezpiecznym, czystym i przyjaznym dzieciom.
Iwona Banerska – wychowawca klasy 0
Ukończyłam Montessori Program w American Montessori Centre w Vancouver oraz studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Znajomość języka migowego zdobyłam podczas studiów licencjackich z zakresu surdopedagogiki we Wrocławiu. Uwielbiam czytać o każdej porze i pisać „o poranku”. Jestem autorką książki „Koniki Polskie. Adopcja”. W pracy przyświeca mi motto :
„Każde dziecko jest wielką inspiracją.
A zabawa i nauka z Nim niekończącą się przygodą…”
Roman Radomski – wychowawca klasy 1

Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego kierunku pedagogika oraz podyplomowych studiów edukacji wczesnoszkolnej i reedukacji. Pracę z dziećmi rozpocząłem ponad 20 lat temu jako instruktor zuchowy i animator. Od 14 lat jestem nauczycielem przedszkolnym/wczesnoszkolnym. W pracy z dziećmi kładę duży nacisk na ich samodzielność i twórczość myślenia oraz działania. Lubię pracować metodą projektową tak, aby każdy uczestnik projektu mógł sam budować swoją wiedzę i doświadczenia. Staram się wspierać dzieci w rozwoju ich indywidualnego potencjału poprzez rozwijanie ich pasji i zainteresowań.
Cechuje mnie otwartość i pozytywne myślenie. Lubię muzykę dodającą energii, literaturę, która buduje wyobraźnię, a także dalekie i bliskie wyprawy piesze, rowerowe i samochodowe.
Ewelina Łazarowicz – wicedyrektor ds. programowych
wychowawca klasy 2
Jestem absolwentką Wydziału Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej, jak też zarządzania oświatą.
Jeszcze podczas studiów rozpoczęłam współpracę jako redaktor z Polską Agencją Prasową oraz portalem Wirtualna Polska. Pracując przy zarządzie międzynarodowej spółki giełdowej byłam odpowiedzialna za zarządzanie zespołem i projektami. Doceniłam nieodzowną kulturę pracy. Słowo oraz szeroko rozumiana komunikacja były i nadal są wyznacznikami mojej kariery zawodowej.
Uważam siebie za osobę kreatywną, zaradną i życzliwą. Niewiele rzeczy mnie nie interesuje. Edukację traktuję holistycznie. Bliska pozostaje mi pedagogika Montessori.
Prywatnie jestem szczęśliwą mamą dwójki nastolatków.
Agnieszka Godlewska – koordynator przedszkola
wychowawca klasy 3

Nauczycielem chciałam zostać od zawsze. Aby móc wykonywać wymarzony zawód, postanowiłam rozpocząć studia na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Pedagogicznym. Przez pięć lat miałam szczęście być studentem tej zacnej uczelni, a co za tym idzie, uczyć się od najlepszych. Swoją karierę zawodową zaczynałam w przedszkolu. Ponieważ lubię wyzwania, a zmiany dają mi możliwość rozwoju, postanowiłam spróbować swoich sił w szkole jako nauczyciel klas 0-3. Już od 14 lat doskonalę swój warsztat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci: Sebastiana i Lenki. Bardzo lubię czytać książki, gotować i układać puzzle. Niezwykle cenię sobie czas spędzony z moją rodziną.
Justyna Żarnowska – koordynator ds. dwujęzyczności
Jestem osobą dwujęzyczną, co oznacza, że obydwa języki: polski i angielski są dla mnie równie naturalne. Ukończyłam filologie angielską na Uniwersytecie Wrocławskim.
W swoim zawodowym życiu pracowałam m.in. w Oxford University Press na stanowisku metodyka, przygotowywałam i prowadziłam w całej Polsce szkolenia dla nauczycieli z zakresu nowoczesnych technik nauczania języka obcego. Współpracowałam także z wydawnictwem Macmillan Polska szkoląc nauczycieli przedszkoli w zakresie nauki dzieci języka obcego poprzez wykorzystanie techniki storytellingu. W obszarach mojego zainteresowania jest wykorzystanie multisensoryki i neurodydaktyki w nauczaniu języka obcego. Organizowałam i prowadziłam w języku angielskim dla dzieci w wieku przedszkolnym warsztaty kreatywności. W ciągu 20 lat mojej zawodowej pracy cały czas byłam aktywnym nauczycielem. Kilkoro moich uczniów ukończyło brytyjskie szkoły średnie i studia.
Allen Aramide – native speaker
I am a professional English teacher. The English language is my first language and as far as I could remember, English literature has always been my love as well.
I believe in the power of words. I believe communication skills lies in the power of words. In other words, vocabulary. This skill is perfectly manifested in kids due to their natural ability to explore new ideas and intellectual predisposition to accept novelty without prejudice.
I started my adventure in teaching the English language over 20 years ago. I have tutored individual students and company managers. I have also taught both teens and kids. I am a certified Disney English teacher, teaching kids from the age of four to eight throughout the last four years. I also possess a Diploma from internationally recognised Alison Diploma in teaching skills for Educators. I have also dedicated my English skills, over time, to write marketing materials for marketing companies and advertising agencies.
Kimberly Trier-Chyla – native speaker

I am native speaker and early childhood teacher from New York who graduated from the City University of New York at Hunter College in 2014. Afterwards, I completed my assistant teacher’s certification at Malloy University. Since then, I have been teaching both pre-school & elementary school age children with an additional special focus on art, reading comprehension and English. I like to emphasize the importance of reading and art within the classroom and incorporate both into my lessons to enhance the student’s learning experience and bring about a naturally positive attitude towards school. I really enjoy helping students to develop important skills for their everyday life while at the same time providing a creative atmosphere that children can excel in.
When I’m not teaching, my hobbies are: drawing, painting, reading, baking, ballet dancing, flute playing, learning Polish, German and Dutch.
Rafal Wolk – native speaker
Finished Berkley College of Business in 1998 with a major in International Business. In 2008 I obtained Cambridge University’s Certificate CELTA for teachers of English to foreigners.
I’ve been teaching English since 2008. Between 2013 – 2015 I ran my own school where I started original programs for children which allowed schools from various parts of the world to cooperate on programs together via different interactive online platforms. I cooperated with a couple of companies which allowed me to test drive their platforms. I pioneered interactive learning which utilized communicative approach to learning for young learners, as young as 6 years old.
In 2014 I received an award for volonteer English lessons for underprivelaged and handicapped children.
One of my hobbies is visual art, I often use visual aids in classroom. I enjoy using interactive materials. I believe that children are visual and kinetic learners which is what I spend most time on during my lessons.
Mykola Pecheniuk – nauczyciel informatyki
Jestem trenerem programowania i robotyki. Absolwentem Wyższej Szkoły Państwowej
w Białej Podlaskiej na kierunku informatyka.
Prowadziłem zajęcia innowacyjne oraz warsztaty
inżynierskie dla dzieci i młodzieży od 6. roku
życia. Posiadam doświadczenie
w prowadzeniu projektów europejskich
z zakresu edukacji, w tym nowych technologii
dla dzieci.
Jadwiga Bocian-Machado – nauczyciel wychowania fizycznego

„Uczmy się, bawiąc się i bawmy się, ucząc się” – to moje motto, którym kieruję się podczas prowadzonych przeze mnie zajęć wychowania fizycznego. Zawsze chciałam kształtować u dzieci pasję do uprawiania aktywności fizycznej oraz dbania o sprawność, dlatego zdecydowałam się na studia na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach. Od tego czasu zebrałam wiele doświadczeń: prowadziłam lekcje w-f na wszystkich etapach edukacji – w przedszkolu, szkole podstawowej i liceum, byłam prywatnym trenerem w Szwajcarii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także uczyłam wychowania fizycznego i języka francuskiego w przedszkolu Montessori w Dubaju. Te wszystkie doświadczenia dały mi pewność, że największej satysfakcji dostarcza mi praca z najmłodszymi.
Prywatnie fascynuje mnie joga, a także podróże, kultury oraz kuchnie świata, historia, muzyka, taniec, kinematografia i wiele, wiele innych.
Magdalena Swat – nauczyciel muzyki i rytmiki

Wykwalifikowany nauczyciel rytmiki, teorii muzyki oraz gry na pianinie. Absolwentka Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi oraz Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Doświadczenie pedagogiczne zdobywam podczas pracy jako nauczyciel rytmiki oraz przedmiotów teoretycznych m.in. w szkołach muzycznych i przedszkolach. Prowadzę także autorskie warsztaty i animacje dla dzieci w różnych miastach w Polsce.
W pracy z dziećmi największą satysfakcję sprawia mi obserwowanie postępu podopiecznych oraz uśmiech na ich twarzach podczas prowadzonych zajęć. Wszystkie moje zainteresowania, poza pracą pedagogiczną, skumulowane są wokół muzyki. W wolnych chwilach uwielbiam komponować utwory w różnych stylach oraz piosenki dla dzieci. Pasjonuję się także improwizacją fortepianową, dzięki czemu mali uczniowie mają okazję słuchać muzyki tworzonej na żywo, co ubarwia i niezwykle uatrakcyjnia lekcje.
Stanisław Praczukowski – instruktor nauki gry w szachy

Gram w szachy odkąd pamiętam. Szybko stały się one pasją i sposobem na życie. Głęboko wierzę w to, że wiedzą należy się dzielić i dlatego chętnie przekazuję dzieciom swoje doświadczenia i sposoby na trening. Oprócz czysto technicznych umiejętności, szachy nauczyły mnie ciężkiej pracy, poświęcenia dla osiągnięcia celu i wyrobiły we mnie charakter – zrozumiałem, że każdy mój ruch niesie ze sobą dobre i złe konsekwencje.
Aktualnie mam tytuł kandydata na mistrza krajowego i jestem certyfikowanym instruktorem Polskiego Związku Szachowego.
Agnieszka Kiszło – wychowawca świetlicy
Wykształcenie zdobyłam w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie jako psychopedagog kreatywności. Podczas studiów dwukrotnie zostałam laureatem Odysei Umysłu, nabyłam także kwalifikacje trenera. Akademia Łucznica pozwoliła mi zostać instruktorem ceramiki w edukacji artystycznej i terapii. Moje zainteresowania związane z pracą z ciałem pogłębiłam m.in. Kursem Terapii Tańcem i Ruchem i wieloma międzynarodowymi warsztatami z kontakt improwizacji. Praktycznie wcielając kontakt, integrację, artystyczną edukację przez kilkanaście lat działałam na podlaskiej ziemi: w jej gminnych świetlicach, ośrodkach kultury i terapii, klubach, przedszkolach, szkołach. Prowadziłam warsztaty, realizowałam projekty artystyczno – integracyjne, towarzyszyłam dzieciom i dorosłym w ich codziennej edukacji/terapii.
Aleksandra Dunn – psycholog
Jestem psychologiem oraz terapeutą z zamiłowania i pasji, o polsko-brytyjskim pochodzeniu. Ukończyłam studia magisterskie ze specjalizacją: psychologia kliniczna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz szkolenia z zakresu wspomagania rozwoju i terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży realizowane przez placówki posiadające rekomendacje Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Specjalizuję się w poradnictwie psychologicznym osób dorosłych oraz terapii indywidualnej i grupowej (TUS) dzieci i młodzieży, zmagających się z zaburzeniami neurorozwojowymi (Autyzm, Zespół Aspergera, ADHD) i trudnościami w funkcjonowaniu emocjonalno-społecznym.
Prywatnie jestem miłośniczką dalekich podróży, nowych smaków i długich spacerów z moimi psami.
Ewa Kolasińska – nauczycielka religii
Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, magistrem lingwistyki stosowanej, tłumaczem języka francuskiego i hiszpańskiego. Ponieważ lubię się uczyć i poznawać nowe dziedziny kończyłam kolejne studia podyplomowe. Na Papieskim Wydziale Teologicznym w Warszawie zdobyłam kwalifikacje do nauczania religii w szkole podstawowej. W swoim długoletnim życiu zawodowym pracowałam jako redaktor Polskiej Agencji Prasowej, Krajowej Agencji Wydawniczej, nauczyciel konsultant, starszy wizytator, ewaluator europejskich projektów edukacyjnych – edukacja szkolna oraz nauczyciel religii. Jestem także misjonarką, wróciłam właśnie z misji w Republice Środkowoafrykańskiej.
Bardzo lubię podróże, wyprawy dalekie i bliskie, długie spacery po łąkach i lasach, śpiewanie w chórze i tłumaczenie książek. Jedną z nich jest książka na temat różnych religii zatytułowana Jest wiele wiar, o co pytają dzieci.
Mam dorosłego syna Filipa.
Logopeda
„Dobry wychowawca, który nie wtłacza a wyzwala,
nie ciągnie a wznosi, nie ugniata a kształtuje,
nie dyktuje a uczy, nie żąda a zapytuje –
przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil.”
Janusz Korczak