Nasza kadra

„Dobry wychowawca, który nie wtłacza a wyzwala,
nie ciągnie a wznosi, nie ugniata a kształtuje,
nie dyktuje a uczy, nie żąda a zapytuje –
przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil.”

Janusz Korczak

Kadrę nauczycielską tworzą doświadczeni wychowawcy, którzy dostosowują metody pracy do potrzeb i możliwości każdego ucznia, wspomagając tym samym jego rozwój.

Nauczyciele pracujący w naszej szkole:

  • zachęcają do działania i współpracy
  • rozbudzają kreatywność i ciekawość świata
  • doceniają każde, nawet najmniejsze osiągnięcie
  • uczą wrażliwości, kultury bycia na co dzień
  • wskazują właściwe wzory zachowań i dają dobry przykład.

Dyrektor Dwujęzycznej Szkoły Podstawowej PWN

Katarzyna Wojtas – Dyrektor Dwujęzycznej Szkoły Podstawowej PWN, psycholog szkolny. Przez sześć lat pełniła funkcję dyrektora Dwujęzycznej Szkoły Podstawowej Academy International, następnie wicedyrektora szkoły brytyjskiej oraz wicedyrektora szkoły alternatywnej w Poznaniu.
Magister psychologii wychowawczej (ukończone studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego), nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, z kwalifikacjami do nauczania również w języku angielskim. Posiada dziewięcioletnie doświadczenie w pracy jako psycholog szkolny i przedszkolny na każdym etapie edukacyjnym – począwszy od liceum, przez gimnazjum i szkoły podstawowe, a skończywszy na przedszkolach i żłobkach.

Jej pasje to praca z dziećmi, praca z rodziną w nurcie systemowym, arytmetyka mentalna oraz sport – przez wiele lat aktywnie trenowała siatkówkę, kocha również jazdę na nartach. Szczęśliwa mama 2,5 letniego synka.


Agnieszka Godlewska – Wychowawca klasy 1

Nauczycielem chciałam zostać od zawsze. Aby móc wykonywać wymarzony zawód, postanowiłam rozpocząć studia na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Pedagogicznym. Przez pięć lat miałam szczęście być studentem tej zacnej uczelni, a co za tym idzie, uczyć się od najlepszych. Swoją karierę zawodową zaczynałam w przedszkolu. Ponieważ lubię wyzwania, a zmiany dają mi możliwość rozwoju, postanowiłam spróbować swoich sił w szkole jako nauczyciel klas 0-3. Już 14 lat  doskonalę swój warsztat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci: Sebastiana i Lenki. Bardzo lubię czytać książki, gotować i układać puzzle. Bardzo sobie cenię czas spędzony z moją rodziną

 


Agnieszka Andrys –  Wychowawca klasy 2

Jestem pedagogiem, nauczycielem nauczania wczesnoszkolnego ze specjalizacją w kształceniu zintegrowanym.
W zawodzie pracuję ponad 10 lat, w szkołach polskich i europejskich.
Dobrze poznałam światowe nurty w kształceniu najmłodszych dzieci i czerpię z tej wiedzy garściami w swojej pracy codziennej.
Prywatnie jestem mamą świeżo upieczonego pierwszoklasisty. Pasjonuje mnie fotografia i nietypowe podróżowanie.

 


Agnieszka Krakowiak – Wychowawca klasy 0

Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, ukończyłam także studia na kierunku filologia polska i podyplomowe studia zarządzania zasobami ludzkimi.
Nauczanie jest moim powołaniem – nie widzę siebie w innej roli. Moja praca wciąż jest dla mnie ogromnym wyzwaniem.
Bardzo lubię czytać książki – nie wyobrażam sobie bez nich funkcjonowania, czytam w każdej wolnej chwili. Lubię także jeździć na rowerze i korzystam z tej przyjemności, gdy tylko pogoda na to pozwala.

 

 

 


Marta Maciejewska – nauczycielka języka angielskiego

In my teaching career I went through all the stages – from preschool to the university. I graduated from the University of Warsaw, where I studied at two faculties – English Language Teaching and American Culture Studies. I also received the University of Cambridge CELTA (Certificate of English Language Teaching to Adults) with Pass A. I hold a Montessori teacher diploma and non-violent communication (NVC) certificates. In my scarce free time I love reading American poetry and Polish crime stories, practicing yoga and woodworking, but in fact I spend most of it walking my adopted dog, Gabryś.


Kimberly Trier  – Native Speaker

I am native speaker and early childhood teacher from New York who graduated from the City University of New York at Hunter College in 2014. Afterwards, I completed my assistant teacher’s certification at Malloy University. Since then, I have been teaching both pre-school & elementary school age children with an additional special focus on art, reading comprehension and English. I like to emphasize the importance of reading and art within the classroom and incorporate both into my lessons to enhance the student’s learning experience and bring about a naturally positive attitude towards school. I really enjoy helping students to develop important skills for their everyday life while at the same time providing a creative atmosphere that children can excel in.
When I’m not teaching, my hobbies are: drawing, painting, reading, baking, ballet dancing, flute playing, learning Polish, German and Dutch.

 


Marta Sapijaszko – nauczycielka wychowania fizycznego

Ukończyłam pedagogikę z wychowaniem fizycznym oraz podyplomowo fizjoprofilaktykę i korektywę, staram się nie stawać w miejscu i wciąż poszerzać swoją wiedzę.

Od lat pracuję z dziećmi, starając się zarażać je moją największą pasją jaką jest SPORT. Uwielbiam każdą aktywność fizyczną. Przez wiele lat trenowałam karate  a od trzech lat zawodniczo trenuję wrotkarstwo i łyżwiarstwo szybkie.  Poza tym biegam na długich dystansach, jeżdżę na rowerze i nartach, pływam, żegluję oraz uprawiam wspinaczkę skałkową i kajakarstwo. Bardzo mnie cieszy, że moją pasję podziela cała rodzina, więc emocje związane ze startami  w zawodach przeżywamy wszyscy.

Sport dał mi wiarę w siebie i moc pokonywania własnych słabości oraz  przeciwności losu. Dzięki niemu uwierzyłam, że niemożliwe prawie nie istnieje.

Najlepiej czuję się na łonie natury. Góry i morze dają mi uczucie niczym nieograniczonej wolności  i napełniają energią potrzebną do stawiania czoła codziennym wyzwaniom.

Wolne chwile – jeśli akurat nie jestem w ruchu J- spędzam w kuchni lub nad lekturą  literatury podróżniczej.


Magdalena Swat – nauczycielka muzyki i rytmiki

Wykwalifikowany nauczyciel rytmiki, teorii muzyki oraz gry na pianinie. Absolwentka Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi oraz Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Doświadczenie pedagogiczne zdobywam podczas pracy jako nauczyciel rytmiki oraz przedmiotów teoretycznych m.in. w szkołach muzycznych i przedszkolach. Prowadzę także autorskie warsztaty i animacje dla dzieci w różnych miastach w Polsce.
W pracy z dziećmi największą satysfakcję sprawia mi obserwowanie postępu podopiecznych oraz uśmiech na ich twarzach podczas prowadzonych zajęć. Wszystkie moje zainteresowania, poza pracą pedagogiczną, skumulowane są wokół muzyki. W wolnych chwilach uwielbiam komponować utwory w różnych stylach oraz piosenki dla dzieci. Pasjonuję się także improwizacją fortepianową, dzięki czemu mali uczniowie mają okazję słuchać muzyki tworzonej na żywo, co ubarwia i niezwykle uatrakcyjnia lekcje.

 


 

Stanisław Praczukowski – instruktor nauki gry w Szachy

W szachy gram odkąd pamiętam. Szybko stały się one pasją i sposobem na życie. Głęboko wierzę w to, że wiedzą należy się dzielić i dlatego chętnie przekazuję dzieciom swoje doświadczenia i sposoby na trening. Oprócz czysto technicznych umiejętności szachy nauczyły mnie ciężkiej pracy, poświęcenia dla uzyskania celu, wyrobiły we mnie charakter i zrozumiałem, że każdy mój ruch niesie ze sobą dobre i złe konsekwencje. Aktualnie mam tytuł kandydata na mistrza krajowego i jestem certyfikowanym instruktorem Polskiego Związku Szachowego.

 

 


 

Magdalena Albiniak – Logopeda

Logopeda, pedagog specjalny, terapeuta AAC i specjalista kinesiotapingu terapeutycznego w logopedii.

Ukończyła dwustopniowe studia na kierunku logopedią z audiologią, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studia podyplomowe z zakresu pedagogiki specjalnej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażu szpitalnego i licznych praktyk m.in. w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu, poradniach specjalistycznych oraz pracując w szkole i zespole wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Stale doskonali swój warsztat pracy przez uczestnictwo w szkoleniach. Aktualnie jest w trakcie podyplomowych studiów z neurologopedii.

W pracy terapeutycznej najważniejsze jest dla niej zbudowanie dobrego kontaktu i wrażliwość na potrzeby dziecka, gdyż pozytywna atmosfera sprzyja otwartości w działaniu, przełamywaniu oporów i osiąganięciu sukcesu.
Przedszkolaki mówią na nią “ciocia logopeda”, a gdy ją zobaczą, entuzjastycznie prezentują, czego nauczyły sie na ostatnich zajęciach:)
Prowadzi terapię logopedyczną prostych wad wymowy oraz terapię mowy i komunikacji w złożonych zaburzeniach rozwoju u dzieci.
Prywatnie jest miłośniczką kuchni i smaków z różnych stron świata oraz podróży – tych małych i dużych;)