Nasza kadra

„Dobry wychowawca, który nie wtłacza a wyzwala,
nie ciągnie a wznosi, nie ugniata a kształtuje,
nie dyktuje a uczy, nie żąda a zapytuje –
przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil.”

Janusz Korczak

Kadrę nauczycielską tworzą doświadczeni wychowawcy, którzy dostosowują metody pracy do potrzeb i możliwości każdego ucznia, wspomagając tym samym jego rozwój.

Nauczyciele pracujący w naszej szkole:

– zachęcają do działania i współpracy,
– rozbudzają kreatywność i ciekawość świata,
– doceniają każde, nawet najmniejsze osiągnięcie,
– uczą wrażliwości, kultury bycia na co dzień,
– wskazują właściwe wzory zachowań i dają dobry przykład.


Agnieszka Godlewska – Wychowawca klasy 1

Nauczycielem chciałam zostać od zawsze. Aby móc wykonywać wymarzony zawód, postanowiłam rozpocząć studia na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Pedagogicznym. Przez pięć lat miałam szczęście być studentem tej zacnej uczelni, a co za tym idzie, uczyć się od najlepszych. Swoją karierę zawodową zaczynałam w przedszkolu. Ponieważ lubię wyzwania, a zmiany dają mi możliwość rozwoju, postanowiłam spróbować swoich sił w szkole jako nauczyciel klas 0-3. Już 14 lat  doskonalę swój warsztat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci: Sebastiana i Lenki. Bardzo lubię czytać książki, gotować i układać puzzle. Bardzo sobie cenię czas spędzony z moją rodziną.


Ewelina Łazarowicz – Wychowawca klasy 0

Podobno jeden z rosyjskich pisarzy miał w zwyczaju rozpoczynanie kolejnej książki od napisania linijki słowa powszechnie uznanego za wulgarne. Myślałam o tym sporo i doszłam do wniosku, że jego spojrzenie na proces twórczy jest mi bliskie, bo też miewam kłopot z rozpoczęciem pierwszego akapitu. Warsztat dziennikarski szlifowany swego czasu przy wsparciu starszych kolegów z PAP bywa wówczas pomocny, ale nie wypełni wszystkiego, bo jak pisał Kapuściński „(…) Aby uprawiać dziennikarstwo, trzeba przede wszystkim być dobrym człowiekiem.” Ja takim człowiekiem staram się być.

Jestem komunikatywna, życzliwa i pogodna. Lubię o sobie myśleć, że mam w sobie pokorę, ale i hardość ducha. Szukałam miejsca w którym mogłabym się zrealizować wykorzystując w pełni moje doświadczenie, wartości moralne, analityczny umysł i kreatywność. PWN daje mi to poczucie, a zatem jestem!

Ukończyłam Wydział Historyczny na Uniwersytecie Warszawskim. Będąc jeszcze na studiach, zaczęłam współpracę z PAP oraz Wirtualną Polską. Praca przy zarządzie jednej ze spółek giełdowych pozwoliła mi poznać bliżej narzędzia komunikacji marketingowej… oraz działanie prądownicy strażackiej, bo jedną z działalności firmy była innowacyjność w segmencie sprzętu pożarniczego.

Dużą zmianą w życiu zarówno osobistym, jak i zawodowym było przyjście na świat moich dzieci. Postanowiłam zostać nauczycielką, bo nic nie daje mi takiej radości i poczucia spełnienia jak obserwowanie dziecka, wychodzenie naprzeciw jego potrzebom, czy modelowanie postaw.

Wolność wyboru charakterystyczna dla placówek montessoriańskich wpłynęła na moją daleko idącą konsekwencję w działaniach, sumienność, czy elastyczność w doborze tematów przygotowywanych dla poszczególnych dzieci. Nadal chętnie prowadzę zajęcia interdyscyplinarne, stawiam na umiejętność myślenia przyczynowo – skutkowego. Owa łatwość w szerszym postrzeganiu otaczającej nas rzeczywistości jest fundamentem każdej dziedziny wiedzy, poczynając od matematyki, a na języku polskim kończąc.

Mało rzeczy mnie nie interesuje. Owa otwartość na świat i ludzi była i jest moim wyznacznikiem w poszukiwaniach drogi do drugiego człowieka. 


Kimberly Trier – Native Speaker

I am native speaker and early childhood teacher from New York who graduated from the City University of New York at Hunter College in 2014. Afterwards, I completed my assistant teacher’s certification at Malloy University. Since then, I have been teaching both pre-school & elementary school age children with an additional special focus on art, reading comprehension and English. I like to emphasize the importance of reading and art within the classroom and incorporate both into my lessons to enhance the student’s learning experience and bring about a naturally positive attitude towards school. I really enjoy helping students to develop important skills for their everyday life while at the same time providing a creative atmosphere that children can excel in.
When I’m not teaching, my hobbies are: drawing, painting, reading, baking, ballet dancing, flute playing, learning Polish, German and Dutch.


Magdalena Swat – nauczycielka muzyki i rytmiki

Wykwalifikowany nauczyciel rytmiki, teorii muzyki oraz gry na pianinie. Absolwentka Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi oraz Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Doświadczenie pedagogiczne zdobywam podczas pracy jako nauczyciel rytmiki oraz przedmiotów teoretycznych m.in. w szkołach muzycznych i przedszkolach. Prowadzę także autorskie warsztaty i animacje dla dzieci w różnych miastach w Polsce.
W pracy z dziećmi największą satysfakcję sprawia mi obserwowanie postępu podopiecznych oraz uśmiech na ich twarzach podczas prowadzonych zajęć. Wszystkie moje zainteresowania, poza pracą pedagogiczną, skumulowane są wokół muzyki. W wolnych chwilach uwielbiam komponować utwory w różnych stylach oraz piosenki dla dzieci. Pasjonuję się także improwizacją fortepianową, dzięki czemu mali uczniowie mają okazję słuchać muzyki tworzonej na żywo, co ubarwia i niezwykle uatrakcyjnia lekcje.


Stanisław Praczukowski – instruktor nauki gry w szachy

W szachy gram odkąd pamiętam. Szybko stały się one pasją i sposobem na życie. Głęboko wierzę w to, że wiedzą należy się dzielić i dlatego chętnie przekazuję dzieciom swoje doświadczenia i sposoby na trening. Oprócz czysto technicznych umiejętności szachy nauczyły mnie ciężkiej pracy, poświęcenia dla uzyskania celu, wyrobiły we mnie charakter i zrozumiałem, że każdy mój ruch niesie ze sobą dobre i złe konsekwencje.

Aktualnie mam tytuł kandydata na mistrza krajowego i jestem certyfikowanym instruktorem Polskiego Związku Szachowego.


Magdalena Albiniak – logopeda

Logopeda, pedagog specjalny, terapeuta AAC i specjalista kinesiotapingu terapeutycznego w logopedii.

Ukończyła dwustopniowe studia na kierunku logopedią z audiologią, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studia podyplomowe z zakresu pedagogiki specjalnej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażu szpitalnego i licznych praktyk m.in. w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu, poradniach specjalistycznych oraz pracując w szkole i zespole wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Stale doskonali swój warsztat pracy przez uczestnictwo w szkoleniach. Aktualnie jest w trakcie podyplomowych studiów z neurologopedii.

W pracy terapeutycznej najważniejsze jest dla niej zbudowanie dobrego kontaktu i wrażliwość na potrzeby dziecka, gdyż pozytywna atmosfera sprzyja otwartości w działaniu, przełamywaniu oporów i osiąganięciu sukcesu.
Przedszkolaki mówią na nią “ciocia logopeda”, a gdy ją zobaczą, entuzjastycznie prezentują, czego nauczyły sie na ostatnich zajęciach:)
Prowadzi terapię logopedyczną prostych wad wymowy oraz terapię mowy i komunikacji w złożonych zaburzeniach rozwoju u dzieci.
Prywatnie jest miłośniczką kuchni i smaków z różnych stron świata oraz podróży – tych małych i dużych;)